onsdag den 12. februar 2014

Stenaldebidder med chokolade

Weekenden har budt på lidt mere fødselsdag, da min mindste søn blev 5 år den anden dag. Vi skulle ha en del at spise så begrænsede mig lidt på kagebagningen. Som et af de søde indslag til brunchen, bagte jeg stenalderbidder med chokoladestykker. Der er en del at tygge i, men smager lækkert og føles næsten sunde at spise.



Stenalderbidder med chokolade

Ingredienser
50 gram græskarkerner
50 gram solsikkerkerner
50 mandler
50 gram hasselnødder
50 gram hørfrø
50 gram sesamfrø
50 grofthakket mørk chokolade
3 æg
1/2 dl olie

Fremgangsmåde
Tænd ovnen på 160 grader, alm ovn.
Bland alle ingredienserne sammen. Smør formene - jeg brugte mini rugbrødsforme og muffins forme men kan vel også bruge lille bradepande. Bages 20-25 min. Da de var kolde skæres de i små bidder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar