lørdag den 1. februar 2014

Så skal det prøves....

Jeg har længe leget med ideen om at lave min egen blog, nu skal det være :) Jeg har i flere år delt mine kreationer i køkkenet, over facebook, til glæde eller irritation for mine venner. Jeg vil gerne gøre det lidt mere seriøst og organiseret, med denne blog, Farmor hygge. Håber at min blog kan inspirere og motivere andre, til at går i køkkenet og farmor hygge. Men hvad er farmor hygge for noget ?? Jeg holder rigtig meget af min farmor, som desværre ikke er her mere, men hos hende kunne man smage mad med rigtige ingredienser. Alt mad behøver ikke at være fra bunden af hver dag, men det er fantastisk engang imellem at få hønsekødssuppe med hjemmelavet kød- og melboller, bare fordi man faktisk kan finde ud af at lave det. Hjemmelavet rullepølse og leverpostej er gudespise. Så farmor hygge i køkkenet er gamle traditioner og så er det jo op til en selv, hvor meget det skal twistes op, eller nyfortolkes. Farmor hygge er en hyldest til alle dem, som gerne går i køkkenet for at koble fra, og bare vil gøre det lidt ekstra godt. Farmor hygge er også det at bage en kage, fordi det er hyggeligt at inviterer nogle over for at smage den. Det behøver ikke være svært at gå i køkkenet og kreaere noget godt, det er okay at prøve sig frem også selvom det ikke altid lykkes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar