fredag den 21. februar 2014

Kagekampen...

Tæller dage til at Kagekampen bliver sendt. Den første udsendelse er mandag 24/2 - men jeg er først med fra mandag 3/3. Det var en fantastisk sjov oplevelse og personlig udfordring. Selvfølgelig bliver det jeg laver på 1 1/2 time, i et fremmede køkken, hvor jeg også skal svare på en masse spørgsmål og fortælle om det jeg laver, ikke det samme som hjemme i mit egen køkken. Det er utroligt den opmærksomhed og opbakning jeg har fået omkring min deltagelse i Kagekampen, så håber min optræden på tv lever op til alles forventninger. I dag sendte min veninde mig dette billede fra Se og Hørs tvprogram. Tror da nok lige jeg skal ud og købe bladet, til gemmerne.


Ellers er dagen gået med forberedelserne til en fondantkage. Kagen kommer til at bestå af mandelbunde, mælkechokoladecreme og hvidchokoladecreme med råsyltet jordbær og blåbær. Der bliver 6 lag kagebunde og 5 lag med cremer. Når kagen er færdig pyntet, kommer der et billede af den.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar