onsdag den 28. maj 2014

Overflåd af citronmelisse


Min citronmelisse gror som vanvittig og er næsten ved at overtage hele krukken. For at det ikke skal være løgn så har jeg endnu mere af det i et bed. Citronmelisse dufter super dejligt og smager dejligt frisk. Jeg plukkede en god stor håndfuld og kom det i tekanden.



Herefter hældte jeg blot kogende vand over og lod det trække. Jeg kom faktisk sukkeret i tekanden med det samme, 4 tsk sukker til hele kanden.  Jeg brugte alm sukker, men rørsukker er også et hit.



Herefter var der super lækker citronmelisse te. Det smager dejlig varm, men er rigtig god til at slukke tørsten på en varm sommerdag, hvis du stiller den koldt og evt kommer isterninger i. Den er afprøvet på ungerne i huset og de godkendte den med det samme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar