torsdag den 6. marts 2014

Ugevinder af Kagekampen, jubii :)


Sidste udsendelse med mig i Kagekampen, i hvertfald i denne omgang, da jeg gik videre til finalen, JUBII. I finalen møder jeg de andre ugevinder. Kik endelig med når finalen starter, mandag i uge 13 på kanal 5 kl.18. Det var super fedt at gå videre til finalen, især fordi de andre uge deltager var vildt gode, så er godt tilfreds. Mine kage måtte da godt ha været noget skarpere men de var til gengæld kreative og med en rød tråd i både pynt, smag og tema.


Billede er lånt fra kanal 5 hjemmeside

Som uge vinder er jeg blevet inviteret over til dommer Marianne Valentines konditori, som ligger i Tovehallerne Kbh. Jeg vil fredag 7/3-14 imellem kl.17-18 uddele smagsprøver på min barok vinderkage. Så er du i området så kik endelig fordi til kage og en snak.
Jeg har ikke været i København siden teenageårene, så jeg glæder mig vildt meget til at skal over til Tovehallerne og få en på opleveren og blive inspireret. Jeg vil prøve at få taget lidt billeder derover, så jeg kan lavet et indlæg om mine oplevelser derfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar